Subject: Pärnu linnas lemmikloomade matmispaiga rajamine
From: "Piret Unn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 17:15:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pärnu Linnavalitsus soovib rajada Pärnu linna Videviku tn 5  kinnistule
(asukoha skeem kirjalisas) lemmikloomade matmispaiga. Sooviks küsida, kas
Terviseameti poolt on linnale nõudeid mille järgi peame toimima.
Lemmiklooma matmis sügavus on maksimaalselt 1m.  Ala on piiratud võrkaiaga
(1,2m kõrge).

Lugupidamisega

Piret Unn

heakorra peaspetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn

57450054 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kui Te ei ole selle kirja õige adressaat, siis palun teavitage sellest
kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega ning ärge
avaldage kirjas sisalduvat teavet kolmandatele isikutele.